ROĐEN za doktora

Ovih sam se dana iznova družio sa Avdom Suljevićem, uz pitu ispod sača i tuzlanske pive flašu. Šetali smo oko jezera i fontane u gradu Vaxjo u centralnom dijelu Švedske. Sa doktorom na pretek tema i dogodovština, dosta njih sam u roman "Rođen za doktora" stavio, ali uvjek novim me zaskoči.

Evo ove pjesme pjevane na susretu Čajničana negdje u Švedskoj ovih dana. Sejo iz Višegrada pjesmu uglazbio, pjevala je prvo njih dvojica pa onda svi okupljeni.

 

Dr. Avdo Suljević

 

BUDAN ZORE DOČEKUJEM
 
Budan zore dočekujem u tuđini svakog dana
Ovdje mene iz sna bude slike rodnog zavičaja. x2
 
Kako bi to lijepo bilo kad bi snovi bili java 
tad bih opet srećan bio u Čajniču ko nekada. x2.
 
Našao bih društvo staro prijatelje i  jarane
u Čajnicu na Cicelju ispod lipe rascvjetale. x2.

Daleko sam od Čajnica, al me misli tamo vode
opet čujem žubor Vrela i Janjine hladne vode. x2.
 
U tuđini nije lahko provoditi dane 
al danas sam opet srećan vidim drage Čajničane 2x


Biće opet uranaka u mjesecu maju
teferiča u Batovu i Kapovu hanu. 2x

  Tekst Dr. Avdo Suljevic

 

 

Rođen za doktora, roman o ostvarenju američkog sna o uspjehu na švedski način. Priča inspirisana životnom pričom dr. Avde Suljevića.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0