IZLOŽBA - konstutställning



Ovaj povratak u Švedsku, ko zna zašto, ali me nadnio nad platna i knjige. Knjige sam čitao platna sam punio bojama, zlatom i ženama. Zlata nisam željan da bi po tome bilo, žena jesam. Kako u godine ulazim, sve sam više sklon tvrditi da muškarci pamte žene po ljepoti i erotskom doživljaju a žena muškarca po pažnji. Naoko dva dijela istog (čovjek), a u suštini ipak dva svijeta. Igra prirode ili sudbina, ali tako nam zapisano. Mjesecima sam studirao ponašanje zlata na platnu i usklađivao ga sa formom lika i ostalih boja, ako zlato gledamo kroz prizmu boje, i evo šta je ispalo. Ponegdje mi se i zlato učinilo suvišnim pa sam ga ili prefarbao ili izostavio.

Izložba je u četvrtak, 8 oktobra u 18. sati u restoranu "Barollo". Ko voli nek izvoli.



Slike u svom ambijentu, sa otvaranja




U planinu zaljubljena, ulje n aplatnu 100 X 80 cm.



Zagrljaj, ulje na platnu, 100 X 80 cm.



U zanosu, ulje na platnu, 100 X 80 cm.



Žene, manji fotmati 30 X 40, ili 50 X 50 cm



Portreti i kuća na Paležu, 30 X 40 Cm, 50 X 50 cm



Spaca, 40 X 50, ulje n aplatnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0