GRIJEH JE UČITI A NE RAZUMJETI



http://www.youtube.com/watch?v=p2TamJOHbbA


Prijateljica me odvela mami na kafu.
Zatekosmo je pokrivenu, nad knjigu nadnešenu, uči.
"Šta učiš", upitah u knjigu zagledan.
"Musaf", odgovori ona pokazujući knjigu sa arapskim slovima.
"Mora da znaš arapski?"
"Ne znam sine", odgovori žena.
"Kako učiš a ne znaš jezik?"
"Zna Onaj kome učim", opet će ona.
"Mjesečno ti ja najmanje jednom proučim. Ljudi dolaze, mole. Ne mogu odbiti".
"I brat mi uči, on je hafiz", nastavi domaćica.
"Zna li on arapski?", opet ću u čudu.
"Ne zna ni on".
"Ne zna arapski, a zna Svetu knjigu napamet?", nastavih sa zapitkivanjem.
"Eto ne zna...."

Malo iza toga požalih se teologu islama i upitah koji i kakav je smisao takvog "učenja".
Zagledao se u mene kao da sam sa druge planete.
"Vidi se da nisi u tim vodama. Birajući između prolaznog i vječnog, čovjek treba da izabere pravi put", zavrnu on kao da je medju sebi sličnima.
"A šta bi bilo to vječno?", upitah kao da ne pogađam.
"Dženet je vječnost, ovovremeni život prolaznost", pojasni mi čovjek.

Znači samo treba sačekati da ovo brzo prođe i eto nas pravo u dženetu, koji nam moj drugar i njegova raja obećavaju, valjda sam pomislio u čudu.

Vjerovatno je to i bio povod, za opservaciju ubrzo zatim u kameru izgovorenu...



Kommentarer
Postat av: Enis

Sevko, dobro si napisao. Taj "raj" ne postoji, niti je iko ikad to zasluzio i kad bi postojao, niti bi iko ikad htjeo ici tamo i kad bi postojao i kad bi zasluzio. Taj "raj" bi bio neprastato dosadstvo. Zamisli sta bi radio poslije 100000000000 billiona godina. Jedini razlog zasto ovaj zivot ima ikakvo znacenje je zato sto vrijeme tece i sve je prolazno. Za mene je raj: prirodne ljepote svijeta (narocito Bosne), nauka, dobra muzika, literatura i umjetnicki radovi, dobri ljudi, lijepe zene. To je ustvari uvijek bila Bosanska kultura, samo slusaj o cemu sevdalinke govore.



Ne trebaju nama slaboumne kukavice koje se boje i zivota i smrti, i pogane Zidovske i Arapske izmisljotine iz kojih te nehumane vjere dolaze. Ni jedan covjek nezna sta je i ko je Bog, i sta je cijela realnost ovog svijeta i imamo jos puno tog da pronadjemo, ali znamo sta nije istina.

2011-01-03 @ 01:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0