Sretna Nova 2011



Kad god se nadnesem nad čestitku ovog tipa, uvjek se iznova zapitam ima li smisla.
I po ko zna koji put ponovim: "Valjda ima".

Trudim se da svaki dan posmatram isto, to je ono što se mene tiče a onda pomislim, možda je upravo taj simbolični prelaz iz jedne u drugu godinu, povod da čovjek presabere ono što se u protekloj ili proteklim izdogađalo i iznova upita: Je li moglo bolje, mudrije, ljudskije?

Upravo to sam se pitao svakog prvog janura hodajući od doma na Kozjoj Luci prema Omladinskoj stazi pa dalje na sam vršni dio Treskavice Pakliješ (Đokin Toranj).

Priznaćete, oni koji imaju predstavu o čemu je riječ da je sam uspon u zimskim uslovima na 2086 m N/V, pravi podvig.

Uz čestitku prijateljima, neka i ovo bude poziv da učinimo isto. Nađimo svoju stazu na kojoj ćemo odbrojavati korake, koji su iza nas ostali, ali se i pitati koliko na nas liče i koliko smo sa njima zadovooljni.

I dok mi hodamo i razmišljamo, život teče ne pitajući nas jesmo li sa njim zadovoljni.

Živi i zdravi bili i hvala za trenutke koje smo dijelili na prošlogodišnjem putu hodajući, bar na trenutak zajedno.

Ševko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0