SLIKE - islikano mojim bojama

Ševko Kadrić: Kad, kako, kome i zašto  sam slikao, vjerovatno nije jednostavno odgovoriti, ali da me slikanje i svijet slike ispunjava zadovoljstvom to je sigurno. Desetak godina vodim školu slikanja, tri godine sam predavao u švedskoj školi, nešto slikam za svoju dušu, evo dijela te duše.
(Slike su podložene sa po jednom pričom uz njih vezane - klikni na sliku)


Palež, brvnara podignuta mojom rukom, za dušu i tamo je još uvijek. Ulje na platnu 120 X 80 cm.



Mostar, ulje na platnu  30X40 cm



Turovi, ulje na platnu, 30X40




Cvijeće akril, 30X 40 cm




Violina, ulje na platnu  40X40 cm



Crkva, ulje  30X40 cm



Romanija, 30X40



Treskavica, 30X40 cm




Cvijeće  30X40 cm



Stećak ulje, 30 X 40 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0