JA SAM ZLATAN IBRAHIMOVIĆ I NA BOSANSKOM JEZIKU

Sarajevo 12 april 2012

Pred subotnju premijeru knjige  u Sarajevu, Mostaru i Tuzli

 



U subotu 14 ovog mjeseca u knjižari Buybook u Sarajevu (ali i poslovnicama u Mostaru i Tuzli) će biti puštena u prodaju autobiografska knjiga "Moja historija - Ja sam Zlatan Ibrahimović".


Direktor IK Buybook Damir Uzunović nam je tim povodom rekao: U subotu, pred našim knjižarama, ponovo očekujem red onih koji čekaju, ali ovaj put knjigu. Odavno nešto slično nismo imali,Poslije Harry potera ili Snijega Orhana Pamuka evo nas kod nove knjige o Zlatanu Ibrahimoviću. Čovjeku koji će i nama u Bosni, pa i cijelom prostoru bivše Jugoslavije omogućiti druženje sa Messiem, Ronaldom, Ronaldinjom, Guardiolom... ulaznicu u svijet vrhunskog sporta, sjajnog talenta ali i mogućnost da se i sami prepoznamo u duši Balkanskoj.


U Sarajevu će promociju knjige propratiti i književnik Ševko Kadrić koji je preveo knjigu Zlatana Ibrahimovića.

 

 Kadrić, autoportret

"Puno je toga što se o knjizi, autoru i prevođenju krije mimo stranica knjige i o tome nećemo ovaj put. Radost je da je Zlatan napokon preveden preko mosta na kom se sreću dvije kulture, dva jezika, onog švedskog i ovih naših ili našeg.

Poslije prvog čitanja knjige, njenog predstavljnja i ovdje i tamo, znao sam da Zlatan mora kući, očevoj, majčinoj i evo nas. Raduje me da sam dio te čarolije u kojoj će svi oni koji je pročitaju naći nešto za svoju dušu, to je knjiga koja se naprosto mora pročitati i ja je preporučujem."

 

Knjiga “Ja sam Zlatan", službena je biografija Zlatana Ibrahimovića, najuspješnijeg švedskog fudbalera ikada i jednog od najvećih igrača današnjice. Zlatanova priča, prava priča o uspjehu, započinje opisom njegovog odrastanja u opasnim imigranatskim predgrađima Rosengårda, izvan grada Malmöa, nastavlja s otkrićem Zlatanovog jedinstvenog talenta i prati njegov boravak u nekim od najvećih evropskih fudbalskih klubova: Ajax, Juventus, Inter, Barcelona i Milan. Biografiju je napisao David Lagercrantz, autor poznat u Švedskoj i po nevjerojatnim biografijama i po vrlo hvaljenim književnim djelima. Nakon što je proveo mnogo sati intervjuirajući, Lagercrantz je uspio uhvatiti Zlatanovu ne samo osobnu, nego i nikada prije ispričanu priču. Takođe, bilježi jedinstveni glas imigrantskog klinca, odraslog na ulici, koji je sada jedan od deset najbolje plaćenih fudbalera na svijetu.

Ova jedinstvena priča nije samo običan sportski životopis – to je priča s književnim kvalitetama o čudesnom uspjehu i o suštini fudbala.

 

Trackback
RSS 2.0