“Zagubljene slike” je odlična knjiga

Dr. Ferid MUhić


Dragi moj Ševko,

Koliko griješe knjige starostavne i oni koji u njih gledaju, ne videći gdje su!
Nije istina da je potop prošao!


Ti koji si, što nesrećom i srećom,  što naslijepo i umom, stigao do svog splava, znaš bolje od ostalih.
Onaj korab Noahov (Nojeva ladja), još plovi; stenju mu bokovi od tesane gradje, kedrovi libanskog gorja  još drze, al jedva; skripe jarboli jos preostali, fijuču užad i lepetom slomljenih krila leprsaju iscijepana jedra.
Posvuda voda nadolazi, sve blize rubu te velike ladje, a zvjerad, sve dvoje po dvoje, iskaču sa plube u vodu tražeći sigurnije mjesto nego što ga nudi ovaj svijet, ovaj brod ostavljen sred potopa!
Tvoj splav, od golog pribježišta, pretvorio se u poslednje mjesto na kom se još živi trezveno, otvorenih očiju, i onako kako prilici ljudima.


Čestitam ti za potpisani dogovor. “Zagubljene slike” je odlicna knjiga, po meni tvoja do sada najbolja.
Vrlo rado se na nju povremeno navratim, a to je za mene najbolji znak da mi je prionila uz dušu!

Ako još nije kasdno, moja sugestija (odavno sam to bio zapisao ali sam smetnuo s uma!) je da napraviš par ispravki faktografskih pogreška. Besprekorna umjetnički, tvoja knjiga svakako treba biti bezprijekorna i u tom formalno-faktografskom smislu...Još jednom ti čestitam i nadam se da će knjiga, i bez adekvatne mediumske podrske, naći put do onih koji će znati da procijene njenu istinsku vrijednost!


Mene si tom knjigom obradovao i darovao mi mnoge trenutke kontemplacije, blage nostalgije i produhovljenih uvida!
Srdačno te pozdravljam, prenesi moje pozdrave Margareti i ostalom društvu!

Ferid Muhić

____________


Uz uvažavanje sugestija vrsnog poznavaoca ljudskog duha, uma i prirode, knjiga je poput lađe sa posadom krenula put svojih čitalaca na bosanskom i švedskom jeziku, ispisujući svoju priču.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0